Rozhovor, ktorý údajne zverejnil Mons.Bezák pre média

04.07.2014 09:47

 

V tejto chvíli odovzdáva arcibiskup list.
 
V tejto chvíli odovzdáva arcibiskup list.Autor: L’Osservatore Romano

Prepis rozhovoru:

Bezák: - Volám sa Róbert Bezák, som odvolaný arcibiskup z Trnavy.

František: - Vaše meno mi je povedomé.

Bezák: - Poslal som vám tucet listov prostredníctvom kardinálov a ľudí, ktorí k vám majú priamo prístup, ale nedostal som odpoveď.

František: - Ja som žiaden list od vás nedostal.

(Bezák mu odovzdáva list a pápež ho podal svojmu sekretárovi.)

Bezák: - Viete, ale bol som už na generálnej audiencii u Svätého Otca Benedikta. Aj jemu som dal list a dokumenty, ktoré podal svojmu sekretárovi, ale odpoveď som nedostal.

(Pápež sa otočil k sekretárovi.)

František: - Toto mi daj priamo na stôl.

(Bezák sa lúči s pápežom.)

František: - Dohodneme si termín stretnutia.